خبرگزاری کار ایران

لغو برنامه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۶۲۸

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: تمامی برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان در استان قزوین لغو و تعطیل است.

به گزارش ایلنا در قزوین، حسین برجی با اعلام این خبر گفت: نوع شهادت رئیس جمهور و فضای حاکم بر کشور به شکلی است که به سمت الگوسازی پیش می‌رود و مسئولان کشوری و استانی باید اخلاق، رفتار و منش رئیس جمهور و نوع کار و سیاست گذاری هایی که در داخل کشور و عرصه بین المللی داشتند را به عنوان یک الگوی مناسب از ساده زیستی، مبارزه با فساد و خستگی ناپذیری به کار گیرند تا کشور در مسیر بهتری حرکت کند.

وی ادامه داد: چند برنامه شاد و هیجانی به مناسبت روز میلاد امام رضا (ع) از جمله شب خاطره رزمندگان در قزوین پیش بینی شده بود که همگی لغو و تعطیل شدند و براساس ابلاغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و هنری کشور، اجرای نمایش در فرهنگسراها و خانه تئاتر شهر نیز تعطیل شدند.

برجی ادامه داد: متناسب با ایام عزای عمومی و شهادت رییس جمهور و همرانشان، طراحی های شهری متناسب با این ایام و تبیین رفتار رییس جمهور و هیات همراه صورت گرفت و بنرهای تسلیت در سطح استان به متراژ ۵۰۰ متر مربع چاپ و پرچم و ریسه های سیاه در کل سطح شهر قزوین نصب و پرچم بزرگی نیز در میدان حسن نصرالله با بیش از ۱۰۰ متر مربع نصب شد.

به گفته این مسئول، چند ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهر قزوین مستقر شدند و یک هزار پوستر نیز برای نصب در اماکن عمومی، وسایل نقلیه عمومی از جمله تاکسی ها، اتوبوس ها و مساجد سطح شهر توزیع شد.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: پیامک های تسلیت نیز در سازمان شهرداری و دیگر دستگاه های اداری نیز ارسال شد و برنامه های دیگری نیز برای صباح مزار، سوم و هفتم این شهیدان بزرگوار در حال برنامه ریزی و دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز