خبرگزاری کار ایران

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد:

توصیه احتیاطی هواشناسی هرمزگان به شناور‌های سبک و صیادی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۶۸۱

اداره کل هواشناسی هرمزگان با پیش بینی مواج شدن دریا در محدوده آب‌های استان به شناورهای سبک و صیادی توصیه کرد احتیاط های لازم را در نظر بگیرند.

به گزارش ایلنا، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز یکشنبه بیست و هشتم دی ماه، در ساعات بعد از ظهر وزش باد‌های غربی بر روی شرق خلیج فارس بخش‌هایی از تنگه هرمز و دریای عمان پیش بینی می‌شود و دریا در این مدت کمی مواج خواهد بود.

مجتبی حمزه نژاد افزود: توصیه می‌شود تردد شناور‌های سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد. در سایر نقاط استان جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: تحت تاثیر گذر امواج ناپایدار از بعد از ظهر دوشنبه تا چهارشنبه، افزایش سرعت باد‌های غربی گاه گرد و غبار بر روی خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان، سواحل و جزایر پدیده غالب خواهد بود و دریا نسبتاً مواج خواهد شد.

حمزه نژاد افزود: توصیه می‌شود تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان صورت پذیرد.

وی گفت: طی این مدت تغییرات دمایی، با نوسانات ۱ تا ۳ درجه سلسیوس کماکان در استان پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد افزود: پایان هفته و اوایل هفته آینده نیز وزش باد‌های شدید، پدیده قابل ملاحظه استان خواهد بود که جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز