خبرگزاری کار ایران

پیکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی پنجشنبه تشییع و تدفین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۶۶۲

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اعلام جزییات تشییع و تدفین پیکر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهید تبریز و استاندار شهید آذربایجان شرقی گفت: مراسم تدفین شهدای بالگرد فردا در تبریز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از آذربایجان شرقی، تراب محمدی، اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز و شهید مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی فردا ساعت ۹.۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: پیکر شهید آیت الله آل هاشم پس از تشییع برای تدفین به وادی رحمت تبریز انتقال می‌یابد.

وی ادامه داد:  پیکر امام جمعه تبریز فردا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده خواهد شد و مراسم ترحیم نیز بعد از ظهر همان روز برگزار می‌شود.

محمدی یادآور شد: مراسم ترحیم و شام غریبان با هم از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ در مصلی تبریز منعقد می‌شود.

وی همچنین درخصوص مراسم تدفین استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: پیکر شهید رحمتی نیز پس از تشییع به شهرستان مراغه منتقل خواهد شد و پس از تشییع پیکر ایشان میان مردم مراغه روز جمعه در گلزار شهدای گلشن این شهر به خاک سپرده می‌شود.

براساس این گزارش، آیین تشییع و تدفین شهید راه خدمت «مالک رحمتی» ساعت ۱۰ روز جمعه مصادف با چهارم خردادماه در مسجد شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

«مرتضی مینویی» معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: تشییع و تدفین این شهید راه خدمت از مقابل مسجد شهدا به طرف میدان مصلی برگزار می‌شود و پس از اقامه نماز در میدان مصلی، پیکر مطهر ایشان به گلزار گلشن شهدا انتقال می‌یابد.

به گفته وی مجلس ترحیم فرزند برومند مراغه شهید «مالک رحتمی» و بزرگداشت شهدای راه خدمت ساعت ۱۶ تا ۱۸.۳۰ همان روز در مسجد جامع مراغه برای برادران و همچنین در مسجد شهدا برای بانوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز