خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان:

صدور 295 پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی در مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۹۲۲

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 295 پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی صادر شد که این شاخص نسبت به سال گذشته 14 درصد رشد داشته است. میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در پروانه‌های بهره‌برداری سال جاری، 46 هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جودکی افزود: بیشترین میزان پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در سال جاری با 97 فقره و بیش از 6000 میلیارد ریال سرمایه گذاری مربوط به شهرستان اراک و کمترین آن نیز با صدور یک فقره و 27 میلیارد ریال مربوط به شهرستان فراهان است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان اشتغال و سرمایه‌گذاری پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده نیز با 1540 فرصت شغلی و بیش از 20 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مربوط به شهرستان ساوه و کمترین آن نیز با 6 فرصت شغلی و 23 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مربوط به شهرستان خنداب است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: میزان اشتغال پروانه‌های بهره‌برداری استان مرکزی در سال گذشته 3314 مورد بوده است. در حالی که اشتغال پیش‌بینی شده در پروانه‌های بهره‌برداری سال جاری با 14 درصد رشد به 3804 مورد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز