خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان یزد:

برای تامین نیاز مردم در حال افزایش پهنه باند خارجی هستیم/ قطع یکی از فیبر‌های نوری عامل اختلال اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۱۲۳

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان یزد با اشاره به افت سرعت اینترنت در روز‌های گذشته، گفت: برای تامین نیاز مردم در حال افزایش پهنه باند خارجی هستیم.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدرضا پاکدل با اشاره به اهمیت بهره برداری از اینترنت و عجین شدن این موضوع با زندگی مردم اظهار داشت: امروزه اتصال به شبکه اینترنت پرسرعت نیاز حیاتی مردم برای زندگی و کسب و کار و آموزش است و در دوران دو ساله شیوع کرونا با توجه به افزایش نیاز با جهش سه برابری مصرف داده مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه در روز‌های اخیر نیز قرنطینه و سخت گیری‌های کرونایی سبب افزایش مصرف اینترنت شده است افزود: قطع یکی از فیبر‌های نوری در دریا سبب کاهش سرعت اینترنت شده بود که این مشکل حل شده و سرعت افزایش یافت.

پاکدل با اشاره به افزایش مستمر پهنه باند و ضرورت این مهم اضافه کرد: زیرساخت‌های اینترنت در استان یزد تا پنج برابر اوج مصرف، جوابگوی پهنای باند مصرف مردم است و در کشور نیز این مساله دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: کیفیت پایین اینترنت در روز‌های گذشته ناشی از توزیع ترافیک در شبکه تلفن همراه و خانگی بوده که این مساله در حال پیگیری است تا سرعت‌ها افزایش یابد و بر این اساس سیگنال جدیدی به اپراتور همراه اضافه شده تا سرعت افزایش یابد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان با تاکید بر اینکه در حال افزایش پهنه باند خارجی هستیم تا نیاز مردم تامین شود تصریح کرد: سرعت اینترنت به ویژه در استان یزد تا پایان سال بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز