خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبرداد؛

میوه شب عید آذربایجان شرقی تامین شده و مشکلی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۹۵۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اعلام کرد: میوه شب عید استان تأمین شده و سهم مشخص شهرستان ها نیز در روزهای آینده در اختیار آنها قرار داده می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مرند، اکبر فتحی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی شهرستان مرند افزود: محدودیتی در تامین و عرضه کالاهای اساسی کشاورزی نداریم.

وی تاکید کرد: با تمام امکانات و قوا در تامین، توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی همچون مرغ گرم، مرغ منجمد، تخم مرغ، شکر و برنج در شهرستان مرند ورود پیدا کرده ایم و از بابت تامین این کالاها هیچ گونه مشکل و محدودیتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: مشکلاتی که در بازار وجود دارد، به دلیل عدم نظارت کافی در توزیع این اقلام است که از این پس با حضور ماموران ، نظارت بر توزیع این محصولات در سراسر استان افزایش پیدا خواهد کرد تا این کالاها با نرخ مصوب به راحتی در دسترس مردم قرار گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی درباره اقلام ویژه شب عید هم گفت: تمام تلاشها بر این است که از همه ظرفیتها برای ایجاد آرامش در بازار استفاده شود . 

وی ادامه داد: قیمت عرضه میوه شب عید توسط جهاد کشاورزی ۱۵ تا ۳۰ درصد از قیمت کف بازار پایین تر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز