خبرگزاری کار ایران

«گذشت» دهقان در یزد مقابل دوربین رفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۰۹۲

مهدی دهقان چناری کارگردان سینما و تلویزیون فیلم"گذشت"را در شهر تاریخی یزد مقابل دوربین برده است.

مهدی دهقان چناری در گفت و گو با ایلنا گفت:در تلاشم با ساخت این فیلم گوشه‌ای از تلاش های هیئأت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان یزد که یکی از پر مخاطب ترین هیأت های ورزشی می باشد که در سال ۹۹ تعداد قابل توجهی(۶۵) مقام کشوری،آسیایی و چهار مقام جهانی را به خود اختصاص داده که از زمان تصدی آقای راهدار به ریاست هیات که با کارهای فوق العاده خاص و تلاش جهادی مجموعه مدیریتی ایشان در سال ۹۹ رتبه دوم کشور را کسب نموده،و به تصویر کشیدن فرهنگ و جهانی شدن یزد و گوشه ای از زحمات کادر درمان را تهیه نمایم.

وی در ادامه گفت:این فیلم فرآیند تولید سختی دارد.فیلم در شهر تاریخی یزد فیلمبرداری می شود و به همین دلیل فرآیند تولید دشواری داشته، به خصوص در دوران کرونا کار به گونه‌ای بوده که حتی برخی سازمان‌ها و نهاد‌ها گروه تولید ما را راه نمی‌دهند. 

دهقان اضافه کرد : به دلیل اعلام تعطیلی از سوی دولت و اعمال منع تردد،کار برای ما سخت‌تر شده و به جز کرونا محدودیت بودجه،برای ساخت این فیلم از بازیگران بومی و با استعداد یزد استفاده می شود.امیدوارم آن را به پایان برسانیم.

دهقان چناری در ادامه افزود: تردید ندارم "گذشت"مخاطب خود را غافلگیر می‌کند .

فیلم"گذشت"به نویسندگی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی دهقان چناری و با بازی علی راهدار،آرزو جعفریان،غلامرضا موقلانلو،رضا حسن پور،مرتضی بابایی،ساجده راهدار،لیلاپازوکی، مصطفی راستین،رضا یزدی زاده و چندین بازیگر دیگر و عوامل پشت دوربین در شهر تاریخی یزد مقابل دوربین رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز