خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج خبر داد؛

افزایش ۳۰درصدی حق پخش تلویزیونی لیگ / بازگشت دوربین ها به ورزشگاه ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۷۹۷

مبلغ قرارداد قبلی در خصوص حق پخش، ۲۲.۵ میلیارد بود و ۳۰ درصد افزایش عدد قابل قبولی است و مهم تر از آن، پیش بینی این مساله در لایحه بودجه سال آینده است.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران از افزایش ۳۰ درصدی مبلغ حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال خبر داد و گفت: بر این اساس از هفته جاری دوربین های صدا و سیما می توانند در ورزشگاه ها مستقر شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تاج پس از جلسه با مسئولان استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: موضوعی که می خواهم صحبت کنم در مورد حق پخش است و جلسه درباره دربی هنوز ادامه دارد.

وی افزود: مدتی بود که سر حق پخش با توجه به حقوق شناخته شده فوتبال، اختلافی با صدا و سیما داشتیم اما با توجه به پیگیری های یک ساله سازمان لیگ نتیجه ای ندیدیم و از ورود دوربین ها جلوگیری شد.

رییس سازمان لیگ گفت: ما به دنبال مطالبه حقوق فوتبال بودیم و خوشبختانه دوستان ما در مجلس به درخواست مردم برای پخش مسابقات و پیگیری مجلس و تاکید ریاست محترم جمهوری کارگروهی در دولت با حضور وزیر ورزش، وزیر کشور و رییس صدا و سیما تشکیل شد تا در مورد حق پخش تعیین تکلیف شود.

تاج گفت: قرار است این مساله سال آینده در لایحه بودجه دیده شود و به مجلس برود و این اتفاق بسیار مثبتی است.

رییس سازمان لیگ ادامه داد: هیچ کس راضی به برخوردهایی که امسال شاهد آن بودیم، نبود و ما از مردم عذرخواهی می کنیم.

وی با بیان اینکه بحثما جایگزینی در بودجه است افزود: این اتفاق در کارگروهی که تشکیل شد دیده شده و قرار داد حق پخش تلویزیونی با ۳۰ درصد افزایش همراه بود که شرایط مطلوب ماست.

تاج افزود: از بازی آینده دوربین ها را راه می دهیم و کمال همکاری را انجام خواهیم داد تا مسابقات پخش شود.

تاج یادآور شد: مبلغ قرارداد قبلی در خصوص حق پخش، ۲۲.۵ میلیارد بود و ۳۰ درصد افزایش عدد قابل قبولی است و مهم تر از آن، پیش بینی این مساله در لایحه بودجه سال آینده است.

وی اضافه کرد: بودجه در حال تدوین است و کارگروهی که مشخص شده این موضوع را زیر نظر دارد.

رییس سازمان لیگ در خصوص صحبت های تقدس نژاد مبنی بر اینکه اگر فوتبال هم بخواهد ما مسابقات را پخش نخواهیم کرد گفت: در این مورد چیزی نمی دانم، در دولت تصمیم گرفته شده است که پخش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز