خبرگزاری کار ایران

در قالب پویش نهال‌کاری انجام می‌شود؛

غرس 34 هزار اصله نهال در استان اردبیل / برای هر شهید 10 نهال کاشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۱۱

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از غرس 34 هزار اصله نهال بیاد 3 هزار و 400 شهید در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود قلی زاده در جلسه هماهنگی ایجاد بوستان های شهدا با فرمانده بسیج سازندگی استان از غرس 34 هزار اصله نهال بمنظور گرامیداشت 3 هزار و 400 شهید استان خبر داد و گفت: در راستای مصوبه کنگره ملی شهدا پروژه یاد شده با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، بسیج سازندگی و مشارکت مردمی اجرا می‌شود. 

وی افزود: با تامین نهال از طرف اداره کل منابع طبیعی استان و ایجاد بوستان های شهدا توسط بسیج سازندگی در تمامی شهرستان های استان این پویش با هدف نهالکاری و توسعه پوشش گیاهی  و یادمان شهدا اجرا می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان عنوان کرد: پویش ایران قوی و ایران سبز در سطح مناطق پیشنهای مردم و بوستان های شهدا با مشارکت مردم و بسیج اجرا خواهد شد که در این طرح بنام هر شهید 10 نهال کاشته می شود.

وی گفت: هدف از این طرح، مشارکت حداکثری مردم با گروه های  جهادی در امر توسعه درخت کاری، حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و عرصه های خدادادی و احیای فرهنگ حمایت و توسعه پوشش گیاهی در بین جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز