خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

کاهش بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی اردبیل به زیر 100 نفر

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۸۹۰

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از کاهش بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان به زیر 100 نفر در استان خبر داد.

علی محمدیان اِردی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از کاهش بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به زیر 100 نفر داد و گفت: در حال حاضر 92 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 22 بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

وی از ترخیص 25 بیمار کرونایی با وضعیت بهبود نسبی در 24 ساعت گذشته خبر داد و در خصوص آخرین وضعیت رنگبندی شهرستان های استان نیز بیان کرد: به جز شهرستان پارس آباد که در وضعیت زرد کرونایی به سر می برد مابقی شهرستان ها در وضعیت آبی قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در شبانه روز گذشته 21 بیمار جدید کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شده اند و متاسفانه یک مورد فوتی در مدت یاد شده گزارش شده است.

این مسئول با تاکید بر ضرورت تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای حفظ وضعیت موجود و همچنین کاهش شیوع بیماری کرونا در استان، اذعان کرد: از آغاز واکسیناسیون تاکنون 909 هزار و 983 دوز در نوبت اول، 792 هزار و 160 دوز در نوبت دوم و 122 هزار و 983 دوز در نوبت سوم در سطح استان تزریق شده که در مجموع واکسن های تزریقی در استان یک میلیون و 825 هزار و 126 بوده است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز