خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۵۱۴

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف با هدف نمایش دستاورد‌های صنعت فرش دستباف کشور در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی جلوه مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره و گوهرسنگ با هدف نمایش دستاورد‌های صنعت فرش دستباف کشور در مشهد برگزار می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف نمایش دستاورد‌های صنعت فرش دستباف کشور در سالن‌های مفاخر نمایشگاه بین‌المللی مشهد و در مساحتی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع برگزار می‌شود.

جلوه گفت: در این دوره از نمایشگاه تعداد ۲۵ شرکت حضور خواهد داشت که از این تعداد سهم مشارکت‌کنندگان داخل استان ۱۵ شرکت است. همچنین ۱۰ شرکت دیگر از استان‌های تهران، خراسان شمالی، قم و آذربایجان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه گفت: این شرکت‌کنندگان در زمینه‌های تولید فرش دستباف، محصولات و مواد اولیه تولید فرش و تابلو فرش فعالیت می‌کنند.

جلوه گفت: زمینه‌هایی برای حضور رئیس اتحادیه و انجمن‌های مرتبط با صنعت فرش دستباف استان و کشور نیز در این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

وی گفت: این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مبادی ورودی سالن‌ها و تب‌سنجی انجام برپا می‌شود. همچنین مسیر بازدیدکنندگان در تمام ساعات برگزاری نمایشگاه در حال ضدعفونی مداوم خواهد بود.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: این نمایشگاه ساعت ۱۸ پنجشنبه، ۹ دی ماه، افتتاح می‌شود. با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه متخصصان کشور می‌توانند از تاریخ ۹ لغایت ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶ الی ۲۱ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز