خبرگزاری کار ایران

شناسایی 8 نقطه حادثه خیز در دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۰۵۹

رئیس پلیس راهور شهرستان دامغان بیان کرد: 8 نقطه حادثه خیز در دامغان شناسایی شده است که با نصب و آغاز به کار دوربین های درون شهری و خط کشی خیابان ها در نقاط مختلف می توان به کاهش آمار تصادفات کمک کرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ روح الله ساغری صبح امروز (شنبه 4 دی ماه) در نشست با خبرنگاران با تاکید بر اینکه آمار تصادفات نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: ضرورت دارد با فرهنگ سازی و اقدامات ترافیکی نسبت به کاهش آمار تصادفات اقدام کنیم.

وی افزود: 8 نقطه حادثه خیز در دامغان شناسایی شده است که با نصب و آغاز به کار دوربین های درون شهری و خط کشی خیابان ها در نقاط مختلف می توان به کاهش آمار تصادفات کمک کرد.

رئیس پلیس راهور دامغان ادامه داد: از این پس با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان آزمون های گواهی نامه موتورسیکلت در تمامی شهرهای اقماری دامغان برگزار می شود.

ساغری ضمن اشاره به بخشودگی جرائم راهنمایی و رانندگی سال 99 تا پایان دی ماه تصریح کرد: رانندگانی که با مجوز فرمانداری در ایام کرونا تردد کردند و جریمه شدند مدارک مربوطه را ارائه دهند تا نسبت به حذف جریمه اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: وسایل نقلیه ای که تا پایان سال 99 توقیف شدند و مالکان آنها تاکنون موفق به ترخیص وسیله نقلیه خود نشدند می توانند با دادن تعهد مبنی بر اخذ گواهینامه و بیمه نامه نسبت به آزادسازی وسیله نقلیه همراه با تخفیف از طریق دفاتر پلیس 10+ اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز