خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری دامغان مطرح شد؛

نماینده ولی فقیه در سمنان: مردم می گویند 80 دصد مشکلاتمان به خاطر مسئولان است / التیام بخشیدن به اعتماد از هم گسسته شده وظیفه مدیران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۶۸۱

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه مردم عادی 80 درصد مشکلاتشان را ناشی از وجود مسئولان می بینند، اظهار کرد: التیام بخشیدن به اعتماد از هم گسسته شده مردم در شرایط فعلی از وظایف مدیران است.

به گزارش ایلنا از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی عصر امروز (پنجشنبه) 25 آذر در جلسه شورای اداری دامغان گفت: ائمه جمعه و جماعت صدای مردم هستند و وظیفه خود می دانیم صدای مردم را به مسئولان برسانیم.

وی ادامه داد: مطالباتی که مردم طی 8 سال گذشته داشتند انجام نگرفته است و خواسته های آنان در حوزه آب، جاده، نهاده های دامی و ... خواسته بحقی است.

نماینده ولی فقیه سمنان تاکید کرد: همه نقاط استان سمنان یک واحد بهم پیوسته است و وظیفه مدیران استانی باید عدالت محوری باشد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: وقتی مسئولان می گویند دامغان مشکل آب ندارد صحیح نیست زیرا برای بیان چنین جملات و اخباری باید کل شهرستان و روستاهای آن را در نظر گرفت.

مطیعی افزود: با سفر در بین روستاها و دیدارهای مردمی مشکلاتی عنوان می شود که برخی از آنها به دلیل عدم شفافیت در امور است و اگر فاصله مدیران با مردم کم شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی با انتقاد از خام فروشی مواد معدنی معادن جنوب دامغان یادآور شد: با تامین و فراهم سازی زیرساخت های لازم توسط مسئولان و فرآوری مواد معدنی نیرون جوان و ساکنان منطقه مشغول کار می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه مردم عادی 80 درصد مشکلات را ناشی از وجود مسئولان می بینند، اظهار کرد: التیام بخشیدن به اعتماد از هم گسسته شده مردم در شرایط فعلی از وظایف مدیران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز