خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان اردبیل:

زیرساخت‌های موجود در رشته تیروکمان جوابگوی استعداد بالای جوانان نیست/خواستار حمایت بخش‌های دولتی و خصوصی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۱۸۵

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: در رشته تیر و کمان استعدادهای خوبی در استان وجود دارد اما متاسفانه به دلیل بالا بودن هزینه تجهیزات ورزشی در این رشته، بسیاری از علاقمندان قادر به حضور در باشگاه های تیر و کمان نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام کمالی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دستاوردهای هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل در ماه های اخیر اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده و با عبور از محدودیت های کرونایی رشته ورزشی تیر و کمان وارد چرخه تاثیرگذاری شده و ورزشکاران این رشته موفق به حضور در رقابت های مهم کشوری  شده اند.

وی افزود: امسال برای اولین بار در تاریخ تیر و کمان استان، موفق شدیم ورزشکارانی را در قالب دو تیم آقایان و بانوان به لیگ کشوری اعزام کنیم که سبلان پارچه حامی تیم آقایان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل حامی تیم بانوان بوده اند.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل ادامه داد: تاکنون دو سوم از رقابت های لیگ تیر و کمان کشور سپری شده که ورزشکاران استان با وجود کمبودهای مالی و زیرساختی نتیج قابل قبولی را کسب کرده اند.

کمالی اذعان کرد: به رغم اینکه می توانستیم در تیم سازی از استان های دیگر نیز ورزشکار جذب کنیم، اما مساله مهم برای ما حضور ورزشکاران استان اردبیل در این رقابت ها بود که باعث خواهد شد در دوره های قبل با تجارب بیشتری حضور یافته و رتبه های خوبی را کسب کنند.

این مسئول ورزشی با اشاره به اینکه کرونا بر روی کلیه رشته ها خصوصا تیر و کمان تاثیرات منفی گذاشته افزود: با وجود تمام محدودیت ها، برای توانمندسازی ورزشکاران اقدامات لازم انجام شد تا توان و مهارت آنان تقلیل نیابد.

وی ضمن گلایه از کمبودهای مالی هیات بیان کرد: از آغاز سالجاری تاکنون حمایت مالی از سوی فدراسیون انجام نشده و حمایت ها صرفا به تیم ملی معطوف شده است؛ اگر استان ها فراموش شوند در آینده نمی توانیم شاهد حضور ورزشکاران قدرتمند در عرصه تیم ملی و به دنبال آن در رقابت های جهانی و المپیک باشیم.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: در رشته تیر و کمان استعدادهای خوبی در استان وجود دارد اما متاسفانه با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و بالا بودن هزینه تجهیزات ورزشی در این رشته، بسیاری از جوانان و نوجوانان قادر به حضور در باشگاه های تیر و کمان نیستند که در این خصوص خواستار حمایت های فدراسیون و متولیان ورزش استان و همچنین توجه بخش خصوصی به این رشته ورزشی هستیم.

کمالی در پایان از آمادگی هیأت استان برای میزبانی اردوها و مسابقات فدراسیون تیراندازی با کمان خبر داد و گفت: نامه نگاری ها در این خصوص انجام شده و در صورت تایید فدراسیون شاهد برگزاری رویدادهای مهم رشته ورزشی تیر اندازی با کمان در استان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
بابک حقی
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز