خبرگزاری کار ایران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان مطرح کرد؛

برداشت شن و ماسه منوط به داشتن پیوست زیست محیطی و زمین شناسی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۸۷

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: صدور مجوز برداشت شن و ماسه در گیلان منوط به داشتن پیوست زیست محیطی، زمین شناسایی و عدم تنش های اجتماعی است.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد آقایی در جلسه کمیته حفظ و صیانت از اراضی ملی و جنگلی گیلان با اشاره به ممنوعیت برداشت شن و ماسه در استان، اظهار کرد: دادستان‌های سراسر استان گیلان نگاه استصحابی به این موضوع دارند.

وی با تأکید بر این اینکه مجوزهای برداشت شن و ماسه باید پیوست زیست محیطی، زمین شناسی و عدم تنش‌های اجتماعی داشته باشند، افزود: در صورت داشتن این سه پیوست برداشت شن و ماسه بلا مانع است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه مجوزهای ظاهراً قانونی بدون داشتن این پیوست‌ها اعتبار و وجاهت قانونی ندارد، ادامه داد: دستگاه قضا بر اساس قانون و با توجه به رسالت واقعی خود با چنین مجوزهایی که با ظاهر و پوشش قانونی ولی در عمل مخرب و آسیب زننده برخورد می‌کند.

آقایی بر لزوم صیانت و حفظ اراضی ملی و جنگلی تأکید و اضافه کرد: دستگاه قضا توسعه استان گیلان را موازی با صیانت و حفاظت از محیط زیست و عدم تنش اجتماعی و حفظ حقوق شهروندی می‌داند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز