خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری گیلان خبر داد:

رفع تصرف ۹ هزار هکتار از جنگل‌های هیرکانی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۰۲۵

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به رفع تصرف بیش از ۹ هزار هکتار از جنگل‌های هیرکانی، گفت: طی ۱۰ ماه گذشته هزار و ۳۵۰ هکتار از این اراضی جنگلی رفع تصرف شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جان احمد آقایی با اشاره به رویکرد جدید قوه قضائیه در مبارزه با فساد، بیان کرد: یک نهضت فساد ستیزی خردمندانه و به دور از جو زدگی سیاسی در سراسر کشور ایجاد شده است.

وی در ادامه به دستاوردهای سفر یک روزه رئیس دستگاه قضا به استان گیلان اشاره کرد و افزود: پیگیری جدی وضعیت کارخانه‌های پوشش، رشت الکتریک و صنایع ابریشم که به خاطر سوءمدیریت به وضعیت بدی دچار شده‌اند از جمله دستاوردهای این سفر است.

آقایی با اشاره به وضعیت پادگان حسن رود و تخلفات گسترده رخ داده شده در این منطقه، اضافه کرد: برای ۱۵۱ هکتار از این پادگان سند دریافت شده و با توجه به ارزش بالای زمین پادگان، رئیس قوه قضائیه دستور رسیدگی به فساد انجام شده را دادند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، با بیان اینکه استان، صرف نظر از سبقه فرهنگی، جلوه‌های طبیعی منحصر به فردی دارد، گفت: جنگل هیرکانی با پیشینه بسیار، یادگار دوران یخبندان است اما هر روز با بهانه‌های گوناگون تصرف می‌شود.

آقایی با اشاره به رفع تصرف از ۹ هزار و ۱۵۰ هکتار از جنگل‌های هیرکانی، عنوان کرد: طی ۱۰ ماه گذشته هزار و ۳۵۰ هکتار از این اراضی جنگلی را رفع تصرف کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز