خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز خبرداد؛

تکمیل پروژه‌های ناقص، دغدغه اصلی حوزه فرهنگ و هنر

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۹۹۹

فرماندار تبریز با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های ناقص، دغدغه اصلی حوزه فرهنگ و هنر است، گفت: حوزه فرهنگ و هنر بیشترین صدمه را از شیوع کرونا متحمل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بهروز مهدوی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: شهروندان و اصحاب فرهنگ و هنر تبریز، دغدغه‌مند و مطالبه‌گر هستند و این روحیه ستودنی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر دکتر محمدپور مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هنرمندانی که در ایام همه‌گیری کرونا دار فانی را وداع گفته‌اند، گفت: در شرایط کرونایی یکی از حوزه‌هایی که به شدت تحت تأثیر قرار گرفته و متضرر شد، حوزه فرهنگ و هنر بود که در نشستی با هنرمندان و فعالان این حوزه، دغدغه‌های به حق آنها را شنیدم.

وی افزود: توجه به مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه مشکلات معیشتی در این ایام باید در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

فرماندار تبریز گفت: تکمیل پروژه‌های در دست اجرای حوزه فرهنگ، از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم و اصحاب فرهنگ و هنر است؛ پروژه‌هایی مثل مقبره الشعرا و تالار مرکزی تبریز که سال‌ها نیمه‌کاره مانده‌اند و پروژه تئاتر شهر تبریز که خوشبختانه در حال اتمام است. 

وی افزود: به امید خدا و با حضور شما در این جایگاه، شاهد تحولات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر باشیم.

 در ادامه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان نیز با اشاره به قدمت و جایگاه تاریخی و فرهنگی تبریز، گفت: بهره‌مندی تبریز در حد و شأن و جایگاه تاریخی‌اش نبوده است. وی مطالبات شهروندان را به حق دانسته و بر ظرفیت بالای کار فرهنگی تأکید کرد.

وی همچنین ضمن تقدیر از حضور و دغدغه فرماندار شهرستان تبریز، گفت: دغدغه‌های اصحاب فرهنگ و هنر در ایام کرونا به ویژه مشکلات معیشتی آنها، در اولویت توجه بوده و اقداماتی نیز در این خصوص انجام داده‌ایم و با لطف خدا اقدامات جدیدی نیز صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز