خبرگزاری کار ایران

با همراهی خیران؛

مدارس شهرستان بوئین زهرا نوسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۹۹۵

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بوئین زهرا از همراهی خیران درجهت تعمیر و بازسازی مدارس شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد علیخانی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های مدیر مدرسه هاتف شهرک خونان در جذب خیران شهرستانی حیاط این واحد آموزشی آسفالت ریزی و ترمیم شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا افزود: با توجه به آموزش غیرحضوری و عدم حضور دانش آموزان در واحد آموزشی این فرصت ایجاد شده تا بهسازی و ترمیم محیط‌های آموزشی با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

وی اظهار کرد: مساحت این واحد آموزشی ۷۰۰ مترمربع بوده و با همت خیران شهرستانی آقایان حاج مرتضی و حسن میرزایی انجام پذیرفت.

علیخانی افزود: آموزش و پرورش شهرستان بوئین‌ زهرا در سال‌های گذشته در میان مناطق ۱۴ گانه آموزشی استان قزوین در جذب خیران رتبه برتر را کسب کرده است.

 

 

با توجه به آموزش غیرحضوری و عدم حضور دانش آموزان در واحد آموزشی این فرصت ایجاد شده تا بهسازی و ترمیم محیط‌های آموزشی با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: مساحت این واحد آموزشی ۷۰۰ مترمربع بوده و با همت خیران شهرستانی آقایان حاج مرتضی وحسن میرزایی انجام پذیرفت.

آقای علیخانی افزود: آموزش و پرورش شهرستان بوئین‌ زهرا در سال‌های گذشته در میان مناطق ۱۴ گانه آموزشی استان قزوین در جذب خیران حائز رتبه برتر را کسب کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز