خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

بررسی در خواست آب با اولویت طرح‌های اشتغالزایی استان قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۱۰۶

استاندار قزوین گفت: در بررسی درخواست‌های جدید برای تخصیص آب، مهمترین رویکرد استان این است که طرح‌های دارای اشتغالزایی در اولویت قرار گیرند تا توزیع آب با توجیه منطقی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در کمیته تخصیص آب استان قزوین گفت: موضوع آب، فراملی و فرا استانی است و در شرایطی که با کمبود و بحران آب مواجه هستیم باید به سرعت با عزم ملی و همگانی برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

استاندار قزوین ادامه داد: در کمیته تخصیص آب براساس اولویت‌بندی برای تخصیص‌ آب مورد نیاز به واحدهای صنعتی و تولیدی اقدام می‌شود و آب مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی با توجه به سهمیه‌هایی که وزارت نیرو برای هر استان در نظر می‌گیرد تخصیص داده می‌شود؛ بنابراین محدودیت‌هایی در این امر وجود دارد که شاید نتوانیم تمام نیازهای صنایع را تامین کنیم.

وی ابراز کرد: در بررسی درخواست‌های جدید برای تخصیص آب، مهمترین رویکرد استان این است که طرح‌های دارای اشتغالزایی در اولویت قرار گیرند تا توزیع آب با توجیه منطقی صورت گیرد.

جمالی پور گفت: در راه‌اندازی و ایجاد واحدهای صنعتی باید سند آمایش استان مورد توجه قرار گیرد و بر اساس این سند و اجرای آن مسیر توسعه‌ای استان مشخص و مزیت‌های نسبی، امکانات بالقوه و منابع موجود در هر نقطه‌ای شناسایی و بر اساس آن برنامه‌ریزی و تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز