خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش/ معرفی رانندگان خاطی به مراجع قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۷۹۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از معرفی خودروهای پلاک مخدوش به مراجع قضایی خبر داد.

سرهنگ قدرت اله کشکولی در گفت و گو با ایلنا در بوشهر اظهار داشت: با اعلام این مطلب افزود : در اجرای طرح اعمال محدودیت ها و ممنوعیت تردد ناشی از بیماری کرونا، بعضا شاهد این بودیم که برخی از رانندگان و هنجارشکنان قانون، با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده از وضعیت کرونایی، اقدام به دستکاری، مخدوش کردن و پوشاندن پلاک و یا استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیر مجاز می کنند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر افزود: این اقدام بر اساس ماده 720 قانون مجازات اسلامی جرم تلقی شده و افراد خاطی از 6 ماه تا یک سال به حبس محکوم می شوند.

کشکولی تاکید کرد: پلیس با هوشیاری تمام و با استفاده از ابزارها و ظرفیت های قانونی مالکان خودروهایی که با پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک در معابر شهری و بیرون از شهری تردد کنند را شناسایی و علاوه بر اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه، رانندگان خاطی را به مراجع قضایی معرفی می کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از همکاری و همراهی مردم خوب و فهیم استان در اجرای طرح محدودیت های ترافیکی تشکر و قدردانی کرد و گفت: شهروندان از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و در خانه بمانند تا ان شاءالله شاهد کاهش و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز