خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل:

بیش از ۱۱ هزار مددجو در اردبیل از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۰۷۴

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل گفت: ۱۱ هزار و ۴۲۰ نفر مددجو در اردبیل از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا، رحیم شهبازی اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۴۲۰ نفر  مددجو در  سطح شهرستان و منطقه یک اردبیل از خدمات کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی و مبارزه با فقر بهره مند شدند.

وی به توزیع  ۲۷۴ میلیارد ریال هدایا و احسانات نقدی و غیرنقدی در بین نیازمندان این منطقه اشاره کرد و گفت: این امر ارزشمند و حرکت خیرخواهانه در قالب طرح اطعام مهدوی، احسان حسینی، صدقات، جشن عاطفه‌ها و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی در اختیار کمیته امداد منطقه یک اردبیل قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی‌داشت و گفت: در دهه مبارک فجر امسال برنامه‌های متنوعی با رویکرد امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در کمک و همراهی محرومان در نظر گرفته شده تا بتوانیم در سرفصل‌های مختلف برنامه‌ها را به پیش ببریم.

شهبازی خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب است تا بتوانیم دست آوردهای ارزشمند نظام اسلامی را به ویژه در مسیر خدمت به محرومان تبیین و تشریح کرده و به افزایش نشاط و امید در جامعه کمک کنیم.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز