خبرگزاری کار ایران

در دهه فجر امسال انجام شد؛

اختصاص ۶۰۰ میلیون ریال هدیه جهیزیه به نوعروسان آملی کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۷۶

در ایام‌الله دهه فجر امسال ۶۰۰ میلیون ریال هدیه جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد در آمل اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: در ایام‌الله دهه فجر امسال ۶۰۰ میلیون ریال هدیه جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد در آمل اهدا شد.

به گزارش ایلنا از ساری، رمضان علیپور بیان داشت: در ایام‌الله دهه فجر و سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی در این شهرستان برنامه‌های متنوعی کمیته امداد در دستور کار قرار داشته که اختصاص هدیه جهیزیه به نوعروسان یکی از مهم‌ترین اقدامات ما بود.

وی ابراز داشت: در دهه فجر امسال ۶۰۰ میلیون ریال هدیه جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد در آمل اهدا شد.

علیپور با تاکید اینکه در این بین به تعداد ۴۰ نوعروس هدیه جهیزیه اختصاص یافت، گفت: جشن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی نیز با حضور نیازمندان و افراد تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان برگزار شد که با برنامه‌های متنوعی همراه بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل اذعان داشت: عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های کمیته امداد آمل بود.

وی متذکر شد: در این مراسم با تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های شهدا انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس و امام امت، سرعت بیشتر در حرکت جهادی براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کاهش فقر در نظر بوده و سعی داریم با تمام تلاش و کوشش بتوانیم در این زمینه گام‌های موثری برای عزت و سربلندی ایران اسلامی برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز