خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد اردبیل:

2 هزار مددجو کمیته امداد در اردبیل آموزش مهارتی دیدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۹۸۶

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: 2 هزار و 340 مددجوی کمیته امداد در اردبیل آموزش مهارتی دیدند.

به گزارش ایلنا، جهانبخش نژادجواد اظهار کرد: با جذب این تعداد مددجو در بنگاه های اقتصادی استان تلاش می کنیم تا علاوه بر اشتغال مددجویان این مجموعه های تولیدی را نیز مورد حمایت و تشویق قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به ازای اشتغال هر مددجو با کمک کارفرمایان نسبت به پرداخت بیمه مددجویان اقدام کرده و یا به ازای هر فرد مشغول به کار در این بنگاه های اقتصادی تسهیلات 150 میلیون تومانی قرض الحسنه به این کارفرمایان پرداخت می کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل از آموزش مهارتی برای 2 هزار و 340 مددجوی کمیته امداد خبر داد و گفت: این آموزش ها با همکاری مراکز فنی و حرفه ای و در رشته های متنوع مهارتی ارائه شده تا خانواده های تحت پوشش با این آموزش ها بتوانند وارد بازار کار شوند.

نژادجواد از معرفی 4 هزار و 550 طرح اشتغالزا به بانک های عامل استان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون این تعداد طرح با مبلغ تسهیلات 545 میلیارد تومان معرفی شده اند تا با همکاری 12 بانک عامل شاهد پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای کارآفرینان مددجو باشیم.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز