خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد؛

بهره‌برداری از 33 طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی اردبیل در ۸ ماهه اول سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۹۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در ۸ ماهه نخست سال جاری، تعداد 33 طرح تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد بهره برداری قرار گرفت که با شروع به کار این واحدهای تولیدی، برای بیش از 800 نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا،  هاشم علایی در جریان بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی اردبیل2 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بیش از 1500 قرارداد حق بهره‌برداری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده است که 700 فقره از این قراردادها منجر به اجرای طرح تولیدی و اخذ پروانه بهره برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از 13 هزار نفر در استان شده است.

وی افزود: بیش از 500 طرح تولیدی نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود دارند که این طرح‌ها در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی از اجرای فونداسیون تا احداث سوله و نصب ماشین آلات قرار دارند که با بهره‌برداری از این طرح‌های تولیدی، ضمن رونق تولید برای خیل عظیمی از جوانان بیکار اشتغال ایجاد خواهد شد.

علایی تصریح کرد: برای قراردادهای بلاتکلیف و راکد نیز اخطاریه‌های لازم برای اجرای طرح تولیدی داده شده است که در صورت بلاتکیف ماندن آنها، این قراردادها پس از بررسی در کمیته‌های پایش و جلسات هیات حل اختلاف و داوری، فسخ و خلع ید شده و اراضی آزاد شده در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی استان اردبیل از عزم و اراده این شرکت برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و اظهار داشت: توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها، از مهمترین اولویت‌های این شرکت در راستای حمایت از سرمایه گذاران است که از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تحقق این هدف مهم استفاده خواهد شد. 

وی از جمله موارد حمایت از حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی را واگذاری زمین به صورت اقساط بلند مدت بیان کرد و افزود: در کنار واگذاری زمین به صورت شرایط نقد و اقساط، مشوق‌هایی نیز برای حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شده است تا شرایط حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز