خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد اردبیل:

29 هزار سالمند تحت پوشش کمیته امداد اردبیل هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۶۳

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد استان اردبیل 29 هزار و 623 نفر سالمند را در استان تحت پوشش و حمایت دارد.

به گزارش ایلنا، فرزاد آزادپور در جریان بازدید از مرکز نگهداری سالمندان در اردبیل اظهار کرد: چهار مرکز نگهداری سالمندان در استان اردبیل فعال است که تلاش می کنند تا خدمات دهی به سالمندان در مسیر تکریم و ارزش گذاری به آنها ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: آمار جمعیت تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل 88 هزار و 600 نفر است که 34 درصد این جمعیت را سالمندان تشکیل می دهند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: در مجموع 29 هزار و 623 نفر سالمند بالای 60 سال تحت حمایت این نهاد انقلابی هستند که ما سعی می کنیم خدمات متنوعی را در طول سال به آنها ارائه کنیم.

آزادپور بیان کرد: 20 هزار و 14 نفر از این تعداد سالمندان تحت حمایت زن و 9 هزار و 609 نفر دیگر نیز سالمند مرد هستند.

وی افزود: بیش از 60 درصد از جامعه سالمندان تحت حمایت کمیته امداد را زنان تشکیل می دهند که عمده آنها نیز نیاز به مراقبت و همراهی عاطفی دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: تلاش ما بر این است تا به این جامعه هدف خدمات کیفی و مطلوبی را ارائه کنیم تا با آرامش و آسایش بیشتر گذران زندگی کنند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز