خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری اردبیل:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی رویکرد اصلی دادگستری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۱۴۷

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی رویکرد اصلی دادگستری است.

به گزارش ایلنا، جلسه هم اندیشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد. 

جهانگیر جوانمرد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های نیروی انتظامی استان، بر همکاری هر چه بیشتر بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تاکید نموده و اظهار داشت: رویکرد معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مبتنی بر تعامل دوسویه با نیروی انتظامی و تمامی دستگاهی که در مقوله پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش دارند، است.

وی افزود: بی شک در سایه این گفتمان صادقانه با رصد و شناسایی موانع و مشکلات مبتلا به، افق روشنی در راستای کاهش ناهنجاری‌های فرهنگی و اخلاقی و کاهش آمار جرایم ترسیم می‌شود و این امر می‌تواند دستاورد عظیمی تلقی شده و رضایت‌مندی عمومی را در سطح استان رقم بزند.

در ادامه فرماندهی انتظامی استان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد پرسنل تحت الامر، گشت‌های کلانتری را به منظور کنترل جرایم و آسیب‌های مبتلا در مناطق آسیب پذیر و حاشیه نشین مطلوب ارزیابی کرد و در جهت تقویت و بهبود همکاری همه جانبه بین نیروی انتظامی و معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری قول مساعد داد و اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های بی شائبه این دو مجموعه شاهد کاهش آمار جرایم در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز