خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

کسب رتبه برتر شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در راه اندازی واحدهای راکد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۱۱۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از کسب رتبه برتر این شرکت در میان گروه سوم شهرک‌های صنعتی کل کشور در راه اندازی مجدد واحدهای راکد و غیرفعال به چرخه تولید در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در سال 1402، راه اندازی مجدد 20 واحد راکد جزو هدف گذاری‌ها و شاخص‌های ابلاغی این شرکت بود که خوشبختانه با اقدامات انجام شده، شاهد تحقق 65 درصدی برنامه‌ها و بازگشت مجدد 13 واحد راکد و غیرفعال به چرخه تولید در نیمه اول سال جاری هستیم.

وی ادامه داد: با بازگشت این واحدهای تولیدی به چرخه تولید، ضمن اشتغال مجدد برای بیش از 200 نفر، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در میان گروه سوم شهرک‌های صنعتی کل کشور موفق به کسب رتبه برتر شده است که این موضوع نشان از همت و تلاش مسئولان استان، واحدهای تولیدی و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی در افزایش تولید و اشتغال و توسعه صنعت استان دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل هدف از راه اندازی واحدهای راکد را جذب سریع‌تر نیروی کار و کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری برشمرد و افزود: پس از پایش و شناسایی واحدهای تولیدی راکد، تلاش می‌شود با استفاده از نظرات مشاوران کلینیک‌‌‌های کسب ‌وکار نسبت به ارائه راهکار و مشاوره برای حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام شود.

علایی تصریح کرد: آموزش، حمایت از حضور در نمایشگاه‌ها و تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، از دیگر اقدامات این شرکت برای بازفعال سازی واحدهای راکد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز