خبرگزاری کار ایران

سرپرست دامپزشکی اردبیل:

دامپزشکی در پی افزایش رضایت‌مندی مردم و افزایش اعتماد عمومی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۱۴۵

سرپرست دامپزشکی استان اردبیل گفت: دامپزشکی استان اردبیل در پی افزایش رضایت‌مندی مردم و افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام است.

به گزارش ایلنا، مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه شهرستان مشگین شهر ضمن ابراز خرسندی از توفیق کسب شده و تقدیر و تشکر از امام جمعه مشگین شهر در حمایت های بی دریغ از دامپزشکی به بیان اهداف و برنامه های این اداره کل پرداخت.

وی به تشریح الویت های اداره کل در سه محور حفظ و حراست از جمعیت دامی استان از طریق پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مختلف، تامین سلامت و بهداشت مواد غذایی از طریق نظارت بهداشتی بر اماکن تولید، توزیع و استحصال فراورده های خام دامی و تامین بهداشت عمومی جامعه از طریق مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام پرداخت و بر گستردگی این فعالیت ها تاکید کرد.

این مقام مسئول دامپزشکی استان افزود: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم؛  دامپزشکی استان تمام توجه خود را  خدمت به جامعه هدف دامپزشکی  که همان محروم ترین و آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند کرده و هدف ما بالا بردن کیفیت خدمات رسانی به این عزیزان و در پی آن افزایش رضایت مندی مردم و افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام است.

فیضی ضمن دعوت از امام جمعه مشگین شهر جهت حضور در مجموعه دامپزشکی و آشنایی با فعالیت های این ارگان سلامت محور، هدف از این دیدار را تجدید میثاق با ولایت و آرمانهای انقلاب، معرفی رئیس جدید دامپزشکی مشگین شهر و طلب دعای خیر برای مجموعه خدوم و گمنام دامپزشکی و استفاده از رهنمود های فرزانه امام جمعه در انجام مسئولیت ها و خدمات رسانی به جامعه هدف دامپزشکی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز