خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد؛

پیش‌بینی تسهیلات تبصره 18 برای نوسازی هتل‌ها و مراکز اقامتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۹۲۸

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از پیش‌بینی بخشی از اعتبارات تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 برای نوسازی هتل‌ها و مراکز اقامتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن محمدی ادیب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مراکز اقامتی و آبدرمانی‌های شهرستان سرعین گفت: با پیگیری‌های انجام شده در تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 پرداخت تسهیلات برای بازسازی و نوسازی مراکز اقامتی و هتل‌ها لحاظ شده است و سعی می‌کنیم از این طریق به واحدهای فرسوده و نیازمند بهسازی کمک کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: موضوع حامل‌های انرژی، نرخ گذاری و تسهیلات از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود که بخشی از آنها باید در سطح کلان برطرف شود و در این راستا مشکلات طرح شده را جمع‌بندی و در سطح ملی و استانی پیگیری می‌کنیم.

او تاکید کرد: حوزه آموزش و تبلیغات در راستای توسعه گردشگری استان باید جدی گرفته شود و در این مورد از بهره‌برداران و فعالان حوزه گردشگری درخواست داریم که با اداره کل میراث‌فرهنگی همراهی کنند و هزینه در حوزه تبلیغات و آموزش را سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند.

محمدی ادیب همچنین با اشاره به توافق اخیر با کشور چین ادامه داد: طبق توافقات انجام شده تورهای گردشگران چینی به صورت حداقل سه روزه خواهد بود تا با اقامت 2 تا 3 شب در استان در گردش اقتصادی صنعت گردشگری موثر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز