خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل تاکید کرد؛

عزم جدی برای استقبال از گردشگران تابستانی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۴۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی برای استقبال از گردشگران تابستانی یکی از برنامه‌های اصلی روسای ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌ها باشد.

به گزارش ایلنا،  حسن محمدی ادیب در نشست با روسای ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌ها بر جدیت بیشتر در پیشبرد امور تاکید کرد و گفت: استان اردبیل به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در تابستان محسوب می‌شود بنابراین باید عزم جدی برای استقبال از گردشگران صورت پذیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با تاکید بر توجه بیشتر به امور خدمات سفر افزود: یکی از زمینه‌های اصلی برای آمادگی در جهت ساماندهی بهتر گردشگران فعال کردن ستاد خدمات سفر در شهرستان‌ها است و با توجه به آب و هوای مطبوع استان در فصل تابستان پیش‌بینی می‌شود که شاهد استقبال گسترده گردشگران باشیم.

وی همچنین به برگزاری جشنواره‌های متنوع در شهرستان‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: مناطق مختلف استان قابلیت‌های متنوعی دارند و روسای شهرستان‌ها باید با شناسایی این قابلیت‌ها و برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های موضوعی، ضمن افزایش نشاط اجتماعی به معرفی ظرفیت‌های موجود بپردازند.

محمدی ادیب ادامه داد: رویداد اردبیل 2023 یکی از زمینه‌های مهم برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان است و با همکاری ادارات شهرستان‌ها تلاش می‌کنیم از این ظرفیت استفاده حداکثر داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز