خبرگزاری کار ایران

تشکیل ستاد ملی سیاست‌گذاری رویداد اردبیل 2023 در هیات دولت تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۵۸۵

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تصویب تشکیل «ستاد ملی سیاست‌گذاری اردبیل» با موضوع رویداد اردبیل 2023 در هیات دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن محمدی ادیب گفت: براساس اعلام وزیر میراث‌ فرهنگی، تشکیل «ستاد ملی سیاست‌گذاری اردبیل» در هیات دولت تصویب شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این ستاد با ماموریت سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط با رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو و به ریاست وزیر میراث‌فرهنگی تشکیل می‌شود.

وی تاکید کرد: تشکیل ستاد ملی رویداد اردبیل 2023 یکی از درخواست‌های اصلی استان بود که با پیگیری‌های انجام شده و با تلاش وزیر میراث‌فرهنگی نهایتا روز یکشنبه 4 تیرماه تشکیل این ستاد در هیات دولت رای آورد.

محمدی ادیب ادامه داد: رویداد اردبیل 2023 یک رویداد بین‌المللی است که اردبیل به عنوان نماینده کشور می‌تواند در معرفی گردشگری کشور تاثیرگذار باشد و با تشکیل ستاد ملی می‌توانیم در فرصت باقی مانده از ظرفیت دستگاه‌های مرتبط در سطح ملی به منظور برگزاری برنامه‌ها، معرفی ظرفیت‌ها و بهره‌برداری حداکثری در جهت توسعه استان استفاده کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 در اردیبهشت ماه با حضور مقامات ملی، سفرای کشورهای عضو اکو و نمایندگان رسانه‌های بین‌المللی به نحو شایسته برگزار شد و در مهرماه سال جاری نیز اردبیل میزبان نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز