خبرگزاری کار ایران

علایی خبر داد؛

تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک‌های صنعتی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۲۸۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا،  هاشم علایی در جریان بازدید میدانی از چند واحد تولیدی اظهار کرد: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی، بازدید میدانی از واحدهای تولیدی در روزهای پنجشنبه هر هفته در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی از حضور کلیه معاونین و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی در برنامه‌های بازدید روزهای پنجشنبه خبر داد و افزود: با حضور تمامی معاونین و مدیران در این بازدیدها، تلاش خواهد شد تا به صورت میدانی مشکلات واحدهای تولیدی مورد رصد قرار گرفته و نسبت به حل مشکلات آنان در محل خود واحدهای تولیدی اقدام شود.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در برنامه بازدید این هفته، از سه واحد تولیدی؛ کارتن سازی و پلاستیک سازی در شهرک صنعتی اردبیل1 و شهرک صنعتی غیردولتی کیان بهساز در شهرستان نمین بازدید به عمل آمد که تمهیدات لازم در راستای تسریع و کمک به حل مشکلات آنان انجام شد.

علایی افزود: مشکل واحد پلاستیک سازی نوری مربوط به مجوز احداث ساختمان و صدور پروانه پایان کار بود که خوشبختانه، مشکل این واحد تولیدی مرتفع شد.

وی بیان کرد: با توجه به طرح توسعه واحد کارتن سازی برقی، پیشنهادات لازم در خصوص واگذاری زمین برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در سایر شهرک‌های صنعتی استان به صاحب طرح ارائه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: بازدید از شهرک صنعتی غیردولتی کیان بهساز، سومین واحدی بود که امروز مورد بازدید قرار گرفت که مقرر شد در راستای کمک به افزایش تولید و اشتغال، فرآیند صدور مجوز احداث این مجموعه صنعتی، تسریع و تسهیل شود.

علایی سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی را ولی نعمتان و جهادگران اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: از اهم برنامه‌های مهم و جدی این شرکت در سال مزین به مهار تورم و رشد تولید، رفع موانع و حمایت از واحدهای صنعتی است که با برگزاری این برنامه‌ها تلاش می‌کنیم به مشکلات آنان در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز