خبرگزاری کار ایران

اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان کم‌درآمد در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۵۲۸

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل از اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان مناطق کم برخوردار استان اردبیل در قالب پویش ملی احسانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، پویش ملی احسانه با اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه کامل به نوعروسان کم‌برخوردار با حضور خیرین، مردم و مسؤولان استانی برگزار شد.

مهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل در این مراسم که در مسجد انصارالحسین اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل با همکاری اداره کل اوقاف، ستاد تسهیل و رفع موانع ازدواج و خیرین استان اردبیل اقدام به تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان در مناطق کم برخوردار استان اردبیل کرده است.

وی افزود: ۱۱۰ سری جهیزیه در قالب پویش ملی احسانه تهیه شده و در بین نوعروسان مناطق کم برخوردار استان اردبیل توزیع می‌شود که ۵۰ سری از این جهیزیه‌ها توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل تامین شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل بیان کرد: بنیاد احسان یکی از بخش‌های اجتماعی این ستاد است که از ۴ سال پیش تشکیل شده و در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند و توزیع بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در ایام شیوع ویروس کرونا و توزیع بسته‌های غذایی در مناطقی که درگیر برف ماه‌های گذشته بودند را می‌توان از اقدامات بنیاد احسان عنوان کرد.

وی افزود: اشتغال‌زایی برای بیش از ۲ هزار نفر با اختصاص وام‌های مشاغل خرد خانگی و کارگاهی طی سال‌جاری در اردبیل و احداث ۲ هزار مدرسه در سطح کشور از مهم‌ترین اقدامات ستاداجرایی فرمان امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز