خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

خروج کامل استان اردبیل از وضعیت آبی کرونایی / پارس‌آباد و مشگین‌شهر نارنجی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۷۴۳

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: متاسفانه به دلیل کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم وضعیت کرونایی استان از آبی خارج و به رنگ های زرد و نارنجی تبدیل شد.

علی محمدیان اِردی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل گفت: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت نارنجی، شهرستانهای اردبیل، خلخال، بیله سوار، گرمی، سرعین، نیر، کوثر و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: در صورت تداوم بی توجهی مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی قطعا وارد وضعیت قرمز خواهیم شد و به دنبال آن به ناچار مجبور به اعلام تعطیلی برای اصناف و بازاریان و همچنین اماکن پرتجمع نظیر رستوران ها خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از شناسایی و بستری 36 بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 161 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 24 بیمار وخیم گزارش شده است.

محمدیان اردی همچنین از ترخیص 26 بیمار با وضعیت بهبود نسبی از مراکز درمانی استان در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه در مدت یادشده یک مورد فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز