خبرگزاری کار ایران

همایون امیرزاده:

شورای برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی ارشاد راه‌اندازی شد

کد خبر : ۴۷۸۵۵

همایون امیرزاده مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه‌اندازی شورای برنامه‌ریزی معاونت امور فرهنگی خبرداد و گفت: این شورا با هدف انسجام بخشی، ساماندهی و رصد فعالیت‌های فرهنگی در دو سطح ملی و استانی راه‌اندازی شد.

ایلنا: شورای برنامه‌ریزی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی و ارشاد اسلامی، امیرزاده از دیگر اهداف راه‌اندازی این شورا را پیگیری مطالبات ادارات کل ارشاد استان‌ها، ایجاد تعامل دوسویه و شناسایی بیشتر ظرفیت‌های فرهنگی در ابعاد ملی دانست و گفت: برنامه‌ریزی براساس وظایف محوله به معاونت امور فرهنگی در برنامه پنجم توسعه از دیگر اهداف تشکیل این شورا است.

دبیر شورای برنامه‌ریزی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بررسی فرایند واسپاری و تفیض برخی از امور جاری و وظایف این معاونت به استان‌ها را ازجمله اهداف راه‌اندازی این شورا برشمرد.

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی غلامرضا منتظری، مدیرکل ارشاد اسلامی استان گلستان، محمدرضا سوقندی، مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان، علی داننده، مدیرکل ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، سید احسان قاضی‌زاده، مدیرکل ارشاد اسلامی استان تهران، مجتبی ابراهیمی، مدیرکل ارشاد اسلامی استان البرز تهران، محمد اللهیاری فومنی، مدیرکل اداره امور کتاب، علی شجاعی‌صائین، مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب، مصطفی امیدی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی، احمد علمشاهی، مدیرکل دفتر امور چاپ، ابوالفضل عربشاهی، سلیمان مولوی، مجیدرضا شعبانی از کار‌شناسان معاونت امور فرهنگی را اعضای شورای برنامه‌ریزی معاونت امور فرهنگی در سطح استانی و ملی معرفی کرد و گفت: احکام این اعضاء از سوی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در اولین جلسه این شورا راهبردهای کلان فرهنگی و سیاست‌ها و خط ‌مشی‌‌ها و راهکارهای اجرائی برنامه‌های فرهنگی کشور تبیین خواهد شد. ضمناً تدوین تفاهم‌نامه‌های فعالیت‌های فرهنگی استان‌ها در سال ۹۲ از اولین اقدامات این شورا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز