خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی

نتایج انتخابات شورای شهر خرم آباد امروز مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۷۰

البته احتمال تخلف در ۳ تا از صندوق‌ها از‌‌ همان اول محسوس بود و من در این مورد و احتمال ایجاد اشکال در آن‌ها به فرماندار اطلاع دادم و خواستار دقت بیشتری در این مورد شدم.

ایلنا: عبدی، نماینده مردم خرم آباد در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده و بازشماری ۴۰% آراء، احتمال ابطال انتخابات شورا‌ها خیلی ضعیف بوده و امروز نتیجه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، وی ادامه داد: با بررسی‌هایی که انجام شده به این نتیجه رسیدیم که مراحل انتخابات روند سالمی را طی کرده ولی بررسی‌ها هنوز ادامه دارد.

عبدی افزود: در جلسه‌ای که با همکاران نظارت برگزار شد مصوبه‌ای تصویب شد که بازشماری آراء یکی از موارد آن بود.

وی اظهار داشت: با شمارش‌هایی که توسط شورای نظارت انجام شده خیلی اختلافی در آراء مشخص نشده و این در حالی است که خود معترضین به انتخابات اذعان دارند که روند انتخابات سالم بوده است.

عبدی تصریح کرد: مدارک و مستندات بازرسی گروه نظارت و هیات‌های اجرایی و بازرسین شورای نگهبان نشان می‌دهد که روند انتخابات سالم بوده ولی متاسفانه در شمارش آراء دقت کافی انجام نشده است.

وی اذعان داشت: صندوق‌ها و آراء مردم موجود است و تا به حال ۴۰% شمارش شده و امروز به نتیجه می‌رسیم که شمارش آراء ادامه داشته باشد یا اینکه با همین مستنداتِ موجود نتیجه گیری کنیم.

عبدی در رابطه با احتمال ابطال انتخابات گفت: این احتمال خیلی ضعیف است. البته احتمال تخلف در ۳ تا از صندوق‌ها از‌‌ همان اول محسوس بود و من در این مورد و احتمال ایجاد اشکال در آن‌ها به فرماندار اطلاع دادم و خواستار دقت بیشتری در این مورد شدم.

وی گفت: متاسفانه صورتجلسات تغییر کرده یعنی صورتجلسات نظارت و هیات اجرایی همخوانی نداشت و علت اصلی بازشماری آراء همین ناهمخوانی بود.

عبدی در رابطه با متخلفین صورتجلسات گفت: صورتجلسات توسط چندنفر دستکاری شده که قرار است به دادگاه معرفی شوند و باقی صندوق‌ها تاثیر گذار نبوده است.

وی در رابطه با جلسه هیات نظارت با معترضین گفت: چند روز پیش با معترضین جلسه‌ای برقرار شد که همگی روی موارد ذیل توافق کردیم:

۱. ایراد در بحث شمارش آراء وجود داشته که‌‌ همان ناهمخوانی در صورتجلسات بوده است

۲. بقیه صندوق‌ها هم طبق خواسته معترضین تا ۴۰% شمارش پیدا کرده است

۳. معترضین خواهان بازشماری آراء هستند نه ابطال انتخابات

عبدی در پایان ضمن تاکید بر سلامت روند انتخابات شورا‌ها گفت: ایراد وارده به شمارش آراء و صورتجلسات است و امروز نتیجه بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز