خبرگزاری کار ایران

تحقق ۵۴ درصدی اشتغال تعهد شده استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۷۱۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تحقق ۵۴ درصدی اشتغال تعهد شده استان تهران گفت: ظرفیت کارگروه های شهرستانی جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی به کار گرفته شود.

به گزارش ایلنا، حشمت الله عسگری در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران که با حضور استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: ارزیابی شش ماهه از عملکرد فرمانداری ها در حوزه اقتصادی انجام شده است، ضمن اینکه فرمانداری ها پاسخگوی مکاتبات حوزه معاونت اقتصادی باشند تا اخبار و اطلاعات به موقع تجمیع شود.
 
وی افزود: جهت تسهیل صدور موافقت اصولی مجتمع های صنفی با توجه به مشکلات شهرستان ها، پروسه ای در شورای برنامه ریزی به تصویب رسید که بر اساس آن متقاضیان از طریق سازمان صنعت شهرستان تقاضای خود را به فرماندار برای طرح در کمیته برنامه ریزی ارائه می دهند و چنانچه مورد تایید فرمانداری بود به شکل مصوبه کمیته شهرستان به سازمان مدیریت ارجاع داده می شود تا در دستورکار شورای برنامه ریزی قرار گیرد که حتما باید این فرآیند به درستی انجام شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور 62 پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی و 50 پروژه عمرانی در استان تهران بایستی تا پایان سال به افتتاح برسد که در این زمینه فرمانداری ها توجه ویژه داشته باشند تا پروژه ها در موعد مقرر مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
عسگری سپس با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت کارگروه های شهرستانی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی گفت: اشتغال تعهد شده امسال در استان تهران 96 هزار شغل است که تاکنون 54 درصد این برنامه عملیاتی شده و بایستی همه شهرستان ها جهت تحقق این مهم فعال عمل کنند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی همچنین خاطرنشان کرد: 40 درصد تسهیلات کرونا در استان تهران پرداخت شده البته هنوز سهم استان باقی است که بانک های شهرستان ها در این زمینه باید توجیه شوند تا اصلاحیه ها و گشایش های اقتصادی شیوه نامه های جدید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز