خبرگزاری کار ایران

جزئیات انهدام بزرگترین شبکه بین‌المللی تهیه و توزیع مواد مخدر/ توقیف هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از دارایی سوداگران مرگ

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۹۷۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، جزئیات عملیات شناسایی و انهدام بزرگترین شبکه بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد مسعود زاهدیان اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان بزرگترین شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در جنوب کشور شناسایی و متلاشی شد.

وی افزود : اعضای این شبکه به صورت خانوادگی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر فعالیت داشته و در سال حدود ۳ تن هروئین و شیشه از کشور های افغانستان و پاکستان به صورت سازمان یافته و بسیار پیچیده به کشور قاچاق و در استان هرمزگان و استان های همجوار و کشورهای خلیج فارس به فروش می رسانند.

سردار زاهدیان تصریح کرد: اعضای این شبکه با خرید و فروش موادمخدر دارای ثروت و اموال نامشروعی بوده و از تمکن مالی بسیار بالایی برخوردار بوده اند.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطر نشان کرد: با اقدامات شبانه روزی پلیس ۷  تن از اعضای این شبکه بین المللی دستگیر و تاکنون ۴۰ میلیارد ریال وجه نقد، ۵۳ واحد ساختمان و مستغلات،۶۱ کیلوگرم طلا و جواهرات و۴۳دستگاه انواع خودروهای ایرانی و خارجی  از اعضای شبکه به ارزشی بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال شناسایی و توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز