خبرگزاری کار ایران

توضیحات سخنگوی ناجا درباره درگیری جاجرود

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۴۹۶

سخنگوی ناجا گفت:‌ در حادثه درگیری شب گذشته جاجرود یک نفر بر اثر شلیک تیر هوایی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه جشنواره تهران شهر امن درباره اقدامات نیروی انتظامی در زمان بحران گفت: نیروی انتظامی هنگام وقوع بحران‌هایی مانند زلزله در سریع‌ترین بازه زمانی آماده می‌شود و آمادگی لازم برای کنترل و رسیدگی در این زمان را دارد. همچنین استان‌های معینی مشخص شده‌اند که در این زمان وارد عمل شده و اقدامات مناسب را انجام می‌دهند.

او ادامه داد: در صورتی که اتفاق بزرگی برای تهران بیفتد؛ بخشی از نیروی پلیس و خانواده‌هایشان درگیر این اتفاق خواهند شد که ما برای این امر نیز تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم و آمادگی لازم برای مقابله با هر نوع اتفاقی را داریم.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به درگیری شب گذشته در منطقه جاجرود گفت: شب گذشته در منطقه جاجرود شهروندان با پلیس 110 تماس گرفته و از یک درگیری خبر دادند. با حضور پلیس آرامش نسبی ایجاد شد اما متاسفانه دوباره درگیری شکل گرفت و این افراد نیز به پلیس حمله کردند و پلیس مجبور به استفاده سلاح و شلیک تیر هوایی شد.

سردار منتظرالمهدی ادامه داد: در این حادثه یک تیر به فردی برخورد می‌کند و جان خود را از دست می‌دهد.

او با بیان اینکه همه شهروندان باید آرامش خود را در چنین مواقعی حفظ کنند گفت: مقوله امنیت چند وجهی است و همه آحاد جامعه در آن مسوول هستند و ما از همه مردم می‌خواهیم در بروز چنین حوادثی آرامش خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز