خبرگزاری کار ایران

پرداخت خسارت خانه کارکنان ناجا توسط بیمه امید

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۷۶

تاکنون میزان خسارت‌های اعلام شده به کارکنان آسیب دیده پرداخت شده و نمایندگان این موسسه در محل حادثه در تلاش هستند تا مابقی گزارش خسارت دیدگان را دریافت تا نسبت به برآورد خسارت اقدام شود.

ایلنا: معاون خدمات بیمه‌ای موسسه بیمه امید از پرداخت خسارت خانه کارکنان نیروی انتظامی در مناطق زلزله زده استان بوشهر توسط این مؤسسه خبر داد.

به گزارش ایلنا، اکبر امیری با اعلام این خبر افزود: پس از اطلاع از وقوع زلزله برازجان بلافاصله کارگروه ویژه‌ای به منظور حمایت از کارکنان نیروی انتظامی که در این حادثه متحمل هزینه شده‌اند تشکیل شد.

وی اضافه کرد: اولین دستاورد این کارگروه پرداخت خسارت و غرامت به کارکنان آسیب دیده و تحت پوشش موسسه بیمه امید بود که هم اکنون در حال انجام است.

معاون خدمات بیمه‌ای بیمه امید با اشاره به اینکه سعی شده است خسارت تمامی کارکنان آسیب دیده در اسرع وقت پرداخت شود، تصریح کرد: تاکنون میزان خسارت‌های اعلام شده به کارکنان آسیب دیده پرداخت شده و نمایندگان این موسسه در محل حادثه در تلاش هستند تا مابقی گزارش خسارت دیدگان را دریافت تا نسبت به برآورد خسارت اقدام شود.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: مؤسسه بیمه امید همواره حامی و پشتیبان کارکنان نیروی انتظامی و خانواده آنان بوده و تمام تلاش این مؤسسه برقراری و ایجاد آرامش در خانواده بزرگ ناجا می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز