خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان اعلام کرد؛

گزارش ۹ ماهه از عملکرد خانه انفاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۸۶

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان گزارش عملکرد ۹ ماهه خانه انفاق زنجان را اعلام کرد.

زنجان _ ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: طی ۹ ماهه گذشته از سال کفالت ۳۶۵ یتیم به حامیان واگذار شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، امروز با اعلام این خبر گفت: مبلغ کمک اعلام شده در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه کارکرد خانه انفاق زنجان در امور خیرین و نیکوکاران است، اضافه کرد: در این مرکز همه امور مربوط به خیرین و نیکوکاران انجام می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این مرکز تصریح کرد: تا پایان آذر امسال از محل اجرای طرح اکرام ایتام ۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال کمک در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

این مسئول با اشاره به جذب ۲۹۹ حامی در این مرکز بیان کرد: همچنین طی ۹ ماهه گذشته از سال کفالت ۳۶۵ یتیم به حامیان واگذار شده است.

حسنلو در ادامه به جمع آوری ۳۹ میلیون و ۶۶۳ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح آزاد سازی زندانیان اشاره داشت و گفت: با جمع آوری این مبلغ برای آزاد سازی ۹ زندانی جرائم غیرعمد نیازمند اقدام شده است.

وی همچنین از جمع آوری ۵۱ میلیون ریال فطریه عام در این مرکز طی ۹ ماهه گذشته از سال خبر داد و بیان کرد: در این مدت ۴ میلیون و ۵۲۷ هزار ریال فطریه سهم سادات، ۵۰۰ هزار ریال در قالب احسان ساخت مسجد و ۴۷ میلیون و ۸۸۳ هزار ریال نیز در قالب کفارات جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به جمع آوری ۳۹ میلیون و ۲۸۵ هزار ریال صدقه در خانه انفاق زنجان بیان کرد: برآورد کمک‌های جمع آوری شده در طرح کوثر طی این مدت ۷ میلیون و ۳۱۷ هزار ریال است.

این مسئول همچنین مبلغ کمک‌های جمع آوری شده در قالب طرح شفا را تا پایان آذر ماه امسال ۱۰۵ میلیون و ۸۰۹ هزار ریال اعلام کرد و گفت: امسال در قالب این طرح ۱۱ حامی جذب شده است.

حسنلو در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح محسنین در خانه انفاق زنجان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: تا پایان آذر امسال ۷۶ میلیون و ۲۹۲ هزار ریال در قالب طرح مذکور جمع آوری و با جذب ۲۶ حامی ۲۸ نفر از فرزندان خانواده‌های زیر پوشش واگذار شده است.

وی در ادامه به مبالغ جمع آوری شده در قالب سایر طرح‌های اجرایی در خانه انفاق نیز اشاره کرد و اذعان داشت: امسال ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک در قالب نذورات قربانی، ۲۴۵ هزار ریال در قالب طرح رضوان و ۶ میلیون و ۲۴۶ هزار ریال در قالب طرح حج فقرا کمک جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین مبلغ کمک‌های جمع آوری شده در قالب اطعام و افطار نیازمندان را ۵۶ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: طی این مدت ۳ میلیون و ۷۱ هزار ریال در قالب صدقه برای سلامتی امام زمان(عج)، یک میلیون و ۵۵۰ هزار ریال در قالب رد مظالم، ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال در قالب طرح احسان تاج گل و یک میلیون و ۵۹۰ هزار ریال در قالب زکات جمع آوری شده است.

این مسئول در ادامه از جذب هفت نیروی افتخاری در خانه انفاق زنجان تا پایان آذر امسال خبر داد و بیان کرد: جمع آوری ۲۰ میلیون و ۹۴۱ هزار ریال در قالب جشن نیکوکاری و ۲۶ میلیون و ۲۷۱ هزار ریال در جشن عاطفه‌ها از دیگر کمک‌های اهدایی مردم خیر زنجان به این مرکز نیکوکاری است.

حسنلو همچنین با اعلام اینکه تا پایان آذر امسال ۳ میلیون و ۱۱۱ هزار ریال در قالب کمک به مناطق محروم جمع آوری شده است، گفت: در مدت مذکور ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در طرح یاسین، ۱۳ میلیون و ۲۹۹ هزار ریال در طرح احسان حسینی، ۵ میلیون و ۷۰۴ هزار ریال نیز در قالب نذر در خانه انفاق زنجان کمک جمع آوری شد.

وی مبالغ کمک‌های جمع آوری شده در طرح احسان زائر، کمک به زلزله زدگان، احسان دانش آموز و کمک‌های غیر نقدی را به ترتیب، ۱۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، ۲۶ میلیون و ۵۲۸ هزار ریال، ۱۱۰ هزار ریال و ۳۹۸ میلیون و ۲۶۱ هزار ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع طی سال جاری ۴ میلیارد و ۷۸ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم زنجان در طرح مشارکتی این نهاد به بیان اسامی برخی از طرح‌های اجرایی باقی مانده این نهاد که در پایان سال جاری اجرایی می‌شود، پرداخت و گفت: امیدواریم در ماه‌های پایانی سال نیز همچون دیگر ایام شاهد مشارکت صمیمانه مردم استان در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز