خبرگزاری کار ایران

در دومین روز از هفته نیروی انتظامی؛

مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کاشان با حضور نیروهای انتظامی و نظامی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۹۷

در دومین روز از هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان با حضور نیروهای انتظامی ونظامی، خانواده معظم شهداء، معاون استاندار و فرماندار کاشان، مسئولین ادارات کاشان و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل فرماندهی این نیرو دراین شهرستان برگزار شد.

ایلنا: در دومین روز از هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان با حضور نیروهای انتظامی و نظامی، خانواده معظم شهداء، معاون استاندار و فرماندار کاشان، مسئولین ادارات کاشان و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل فرماندهی این نیرو در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان در این مراسم ضمن تسلیت سالروز شهادت جواد ال ائمه(ع)، شعار هفته نیروی انتظامی را در سال جاری مردمداری، قانون مداری و روزمداری دانست و گفت: نیروی انتظامی در فعالیت‌های خود مردم داری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

«سرهنگ پاسدار منوچهر صفایی» با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی رعابت قانون و قانون‌مداری را در دستور کارش قرار داده است، گفت: نیروی انتظامی سعی نموده تا ماموریت‌هایش در چهارچوب قانون انجام شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حضور کلیه مسئولین و فرماندهان نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان، گفت: امیدواریم بتوانیم به وظایف قانونی خودمان که برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت در جامعه است بیش از پیش موفق باشیم.

گفتنی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان که صبح یکشنبه سیزدهم مهرماه سال جاری با حضور فرماندهان و نیروهای تحت امر نظامی و انتظامی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان، امام جمعه قمصر، معاون استاندار و فرماندار کاشان، اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، خانواده معظم شهداء و مسئولین ادارات شهرستان کاشان برگزار شد، از خانواده معظم شهداء و پیشکسوتان نیروی انتظامی شهرستان کاشان با اهداء هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز