خبرگزاری کار ایران

کولیوند اعلام کرد:

مردم با خیال راحت شب را سپری کنند/ آماده‌باش کامل تیم‌های پزشکی در سه استان البرز، قم و تهران

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۰۰۸

کولیوند از آماده‌باش تیم‌های پزشکی در تهران، قم و البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیر حسین کولیوند گفت: پس از زلزله بلافاصله تیم‌های ارزیاب به مناطق مختلف به‌ویژه کانون زلزله اعزام شدند.

او ادامه داد: خوشبختانه گزارشی مبنی بر خسارت و تلفات جانی گزارش نشده است.

سرپرست اورژانس کشور گفت: همان دقایق اولیه زلزله تیم‌های پزشکی در تهران، البرز و قم آماده‌باش کامل هستند.

کولیوند خاطرنشان کرد: دارو و تجهیزات به میزان کافی است و پزشکان در بیمارستان‌ها حضور دارند و هماهنگی هم بین دستگاه‌ها وجود دارد و در ستاد بحران شهر تهران همه مسئولان مربوطه حضور دارند.

او ادامه داد: مردم هوشیار باشند و خونسردی خود را حفظ کنند و اگر کسی نیاز به خدمات فوریت‌های پزشکی داشت بلافاصله با اورژانس 115 تماس بگیرند.

کولیوند تاکید کرد: از نظر بهداشت و درمان جای نگرانی نیست و مردم با خیال راحت شب را سپری کنند و در محل امن باشند و حتی‌المقدور کنار پنجره ها قرار نگیرند.

او با بیان اینکه خیابان‌ها در حال حاضر بسته شده، گفت: خواهش می‌کنم از مردم که به گونه‌ای در خیابان‌ها مستقر شوند که حتما مسیرها را برای خودروهای امدادی باز نگه دارند تا در صورت لزوم بتوانیم به موقع امدادرسانی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز