خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر اعلام شد:

قراردادهای سه‌ساله و دارای ابهام شهرداری با قرارگاه امام رضا (ع)

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۲۹۷

عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور جلسه شورا به ماهیت نامشخص قرارگاه امام رضا(ع) اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا انصاری، عضو شورای شهر تهران با اشاره به تذکری که در تاریخ 9 بهمن 95 به شهردار تهران داده بود، گفت: در آن جلسه به شهردار تذکر دادیم که قرارگاه امام رضا (ع) به کجا وابسته است، بالاخره انجیو یا شرکت است؟ و در کجا حسابرسی می‌شود؟ متاسفانه شهردار تاکنون پاسخی به این تذکر ارائه نداده است.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه بستن قرارداد سه ساله دراز مدت با موسساتی که منبع تشکیلاتی مشخصی ندارد، وجهه حقوقی ندارد و شورای پنجم باید بر این مساله ورود کند.

وی افزود: از سوی دیگر 23 مرکز بهاران در مناطق مختلف شهر تهران با مبالغ نامشخص با قراردادهای سه ساله یا درازمدت به قرارگاه امام رضا(ع)  واگذار شده است و این در حالی است که انعقاد قراردادهای طولانی مدت آن هم در پایان دوره خلاف است و باید به آن رسیدگی شود، چرا که از لحاظ حقوقی صحیح نیست.

امانی، معاون شهردار تهران در پاسخ به تذکر انصاری قرارگاه امام رضا را یک شرکت خصوصی دانست و گفت: قرارگاه امام رضا(ع) یک شرکت خصوصی است که در زمینه آسیب‌های اجتماعی به شهرداری تهران کمک می‌کند. این قرارگاه به شهرداری وابسته نیست و هیچ کمک بلاعوضی از شهرداری دریافت نمی‌کند.

او ادامه داد: بهاران قرار نیست در اختیار جایی قرار بگیرد بلکه با قراردادهای سه ساله تحویل بخش خصوصی می‌شود. اداره آسیب‌های اجتماعی و حل آسیب‌های اجتماعی توسط شهرداری منطقی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز