خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های شنای قهرمانی آسیا - ژاپن

انصاری در ۵۰ متر قورباغه بیستم و در ۱۰۰ متر پروانه پانزدهم شد

نماینده شنای ایران در نخستین روز از مسابقات قهرمانی آسیا به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مهدی انصاری در روز نخست رقابت‎های شنای قهرمانی آسیا در مواد 50 متر قورباغه و 100 متر پروانه در استخر تاتسومی به آب زد. وی با زمان 30:18 ثانیه در 50 متر قورباغه بیستم شد. در این رشته نماینده کشورمان در بین 25 ورزشکار به این رتبه دست یافت و از راهیابی به مرحله بعدی باز ماند.

وی در رشته 100 متر پروانی با زمان 56:49 ثانیه در ماده 100 متر پروانه به عنوان پانزدهمی بسنده کرد. در این رشته تنها 25 شرکت کننده حضور داشتند و نماینده ایران نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

طبق برنامه اعلام شده در روز دوم این رقابت‌ها مهدی انصاری در ماده 50 متر پروانه و 100 متر قورباغه با حریفان به رقابت می‎پردازد. همچنین سینا غلامپور که رکوردار ماده 50 متر پروانه است در این رویدار با رقبا رقابت خواهد کرد.

جمال چاوشی‌فر در روز سوم این رقابت‌ها در ماده 50 متر کرال پشت شرکت خواهد کرد و بنیامین قره‌حسنلو شناگر جوان ایران در ماده 100 متر کرال سینه به آب می‌زند و مهدی انصاری نیز در ماده 100 متر کرال سینه حضور خواهد داشت.

در روز چهارم و پایانی رقابت‎های شنای قهرمانی آسیا سینا غلامپور و بنیامین قره‌حسنلو هر دو در ماده 50 متر آزاد رقابت خواهند کرد و همچنین در همین روز جمال چاوشی‌فر کاپیتان تیم ملی و سینا غلامپور در ماده 100 متر کرال پشت به آب می‌زند.

 

کد خبر : ۴۲۹۸۷۲