خبرگزاری کار ایران

انصاری در همایش «حماسه امید»:

رفتار دولتمردان باید متناسب با ظرفیت فراکسیون امید باشد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۴۷۹

عضو فراکسیون امید گفت: باید ببینم جریان اصلاحات به عنوان یک جریان بزرگ سیاسی می‌خواهد صرفاً تا درب پاستور فعال باشد یا داخل آن نیز برویم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، رضا انصاری در همایش «حماسه امید» با اشاره به گرامیداشت سالگرد هفت اسفندماه گفت: نکته اول این است که اگر ما در گام نخست در انتخابات ریاست‌جمهوری و در گام دوم نیز در انتخابات مجلس به موفقیت رسیدیم، باید ببینیم رمز توفیق چه بوده است.

او گفت: به نظر می‌رسد رمز اصلی پیروزی انسجام و اتحاد بوده و شایسته است بر این رمز موفقیت پافشاری کنیم.

نماینده مردم داراب در مجلس با اشاره این‌که جریان اصلاحات باید چه رویکردی در پیش بگیرد، گفت: به نظرم لازم است اصلاح‌طلبان یک کاندیدای احتیاطی کنار روحانی داشته باشیم و نکته دیگر اینکه باید ببینم جریان اصلاحات به عنوان یک جریان بزرگ سیاسی می‌خواهد صرفاً تا درب پاستور فعال باشد یا داخل آن نیز برویم.

او گفت: اگر پاسخ روحانی این است که اصلاح‌طلبان را صرفاً تا درب پاستور می‌خواهد اشکالی ندارد و ما این کار را برای روحانی انجام می‌دهیم اما به نظر می‌رسد شیوه دوم مبنی بر این‌که علاوه بر درب پاستور پس از آن از ظرفیت اصلاح‌طلبان استفاده شود، شیوه بهتری است.

عضو فراکسیون امید گفت: متاسفانه نوع برخورد دولتمردان با فراکسیون امید متناسب با ظرفیت این فراکسیون نبوده و انتظار داریم این رفتار متناسب با ظرفیت فراکسیون امید باشد. در رای‌اعتماد سه وزیر پیشنهادی افرادی در دفتر آقای واعظی بودند که برای هر سه وزیر نگران بودند اما فراکسیون امید خالصانه به صحنه آمد و خود را نشان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز