خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

افزایش 3 درجه‌ای دمای پایتخت/ ورود سامانه بارشی به غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۰۹۶

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش 3 درجه‌ای دما در تهران خبر داد.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد پیش بینی وضعیت آب وهوا در روزهای آینده گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز در شرق و شمال شرق کشور شاهد بارش باران، برف و وزش باد هستیم، همچنین در برخی مناطق مرکز کشور بارش‌های پراکنده را داریم، اما به تدریج  از شدت بارش‌ها کم می‌شود و این سامانه بارشی اواخر وقت امشب از نیمه شرقی کشور خارج می‌شود.

وی ادامه داد: مجددا از فردا بعد از ظهر موج بعدی از غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش برف و باران  برای استان‌های شمال غرب و سپس استان‌های شمالی کشور خواهد بود. در روز دوشنبه بارش‌ها به شمال شرق کشور نیز می‌رسد، اما از اواخر روز دوشنبه از میزان بارش‌ها در شمال غرب کشور کاسته می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در دو روز آینده شاهد افزایش دما در بیشتر بخش‌های کشور خواهیم بود، افزود: در 3 روز آینده وزش باد در شرق کشور  قابل ملاحظه خواهد بود و آب‌های خلیج فارس و عمان نیز مواج می‌شود.

وی اظهار کرد: آسمان تهران امروز کمی ابری همراه با وزش باد است و احتمال دارد، امشب در مناطق مرتفع و کوهستانی استان تهران مانند شهرستان فیروزکوه، لواسان و دماوند آسمان نیمه ابری همراه با بارش‌های پراکنده باشد. حداکثر دما در تهران فردا به 13 درجه می‌رسد و  تهران آسمان صاف گاهی با وزش باد را خواهد داشت. همچنین فردا با افزایش 3 درجه‌ای دما در پایتخت روبرو هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز