خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی فراجا؛

آموزش رکن اصلی در یک یگان نظامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۲۶۲

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه آموزش رکن اصلی در یک یگان نظامی است گفت: مرزبانان همیشه در حال اعتکاف هستند. امنیت و آرامش کشور، مرهون شب زنده داری و از خودگذشتگی مرزبانان همیشه بیدار در سراسر مرزهای ایران اسلامی است. 

به گزارش ایلنا از پلیس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان خوزستان در خرمشهر، ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های یک‌ساله مرزبانان خوزستان در حفظ و حراست از مرزها و مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سلاح و مهمات، سوخت و کالا گفت: در سالی که گذشت مرزبانی استان خوزستان توفیقات خوبی کسب کرده است که می‌طلبد در سال پیش رو با برنامه ریزی و همت بالا نقاط ضعف و کاستی‌ها ی سال گذشته را برطرف و نقاط قوت خود را تقویت کنند. 

فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه با تاکید بر تقویت آموزش در یگان‌های مرزی، افزود: آموزش رکن اصلی در یک یگان نظامی است و آموزش در همه سطوح باید به صورت فرهنگ در باشد و استمرار آموزش باید توام با تجربیات به دست آمده باشد و کار عملی همراه با تجربه مهارت را به دنبال خواهد داشت. 

سردار گودرزی با اشاره به اینکه رفتار ما نباید برای دشمن قابل مطالعه باشد، خاطرنشان کرد: مرزبانان باید از اشراف اطلاعاتی بالایی در همه زمینه‌ها برخوردار باشند و با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بتوانند در میدان نبرد عملیات مقتدرانه‌ای علیه دشمن انجام دهند. 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه مرزبانان همیشه در حال اعتکاف هستند، اذعان داشت: مرزبانان در سراسر مرزهای ایران اسلامی شبانه روز در حال تامین امنیت سرحدات کشور هستند و امنیت و آرامش حاضر در کشور مرهون شب زنده داری و از خودگذشتگی مرزبانان همیشه بیدار کشور در سراسر مرزهای ایران اسلامی است. 

فرمانده مرزبانی فراجا در پایان با اشاره به الحاق شناورهای کلاس جدید و تخصیص تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی پایش مرز به مجموعه مرزبانی و دریابانی استان و با تاکید بر استفاده بهینه از ابزار و امکانات سازمانی، تصریح کرد: با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و پدید آمدن فناوری‌های نو در دنیا، مرزبانی کشور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید در این سمت و سو حرکت کنند و مرزها را با امکانات و تکنولوژی روز هوشمندسازی و از این طریق مرزها را رصد و پایش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز