خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی فراجا:

امنیت کشور از نقطه صفر مرزی شروع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۰۰۶

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: زیر بنای امنیت کشور از نقطه صفر مرزی آغاز می‌شود و شما مرزبانان این وظیفه مهم را برعهده دارید.

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی از نوار مرزی شهرستان بانه بازدید و ضمن دیدار با مرزبانان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت یگان های مرزی آن قرار گرفت. 

وی در جمع مرزبانان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مرزبانی اظهار داشت: فلسفه وجودی نیروهای مسلح، دفاع از کیان اسلامی و ارزش های والای الهی است و ملت بزرگ ایران به برکت وجود نیروهای مسلح مقتدر امروز در کمال آرامش و آسایش هستند. 

فرمانده مرزبانی فراجا تاکید کرد: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم و به این خدمت افتخار کرده‌ایم و باید با توکل به خداوند متعال و احساس مسئولیت از مرزهای ایران اسلامی به خوبی حراست کنیم. 

گودرزی همچنین به نقش مرز در امنیت کشور اشاره و تصریح کرد: امنیت از نقطه صفر مرزی آغاز می‌شود و زیربنای امنیت کشور از این نقطه شروع می‌شود. این وظیفه مهم و سنگین برعهده شما مرزبانان است که با حفظ و ارتقای آمادگی عملیاتی و رزمی از این اصل مهم غافل نشده و همواره با اقتدار  از آن دفاع می‌کنید. 

وی با اشاره به اهمیت آموزش که یکی از فاکتورهای اصلی دوره خدمتی کارکنان مرزبانی است، گفت: آموزش و آگاهی بخشی کارکنان از نیازهای اساسی مرزبانی است که در پیشرفت و تعالی و دستیابی به اهداف ازپیش‌تعیین‌شده بسیار مؤثر است. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی فراجا ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط توسط کارکنان، خاطرنشان کرد: کارکنان مرزبانی باید با رعایت انضباط ظاهری و معنوی، احساس مسئولیت در ماموریت‌های محوله و همچنین برخورد ایرانی اسلامی، الگویی مناسب برای آحاد مردم باشند.

امنیت کشور از نقطه صفر مرزی شروع می‌شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز