خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده فراجا:

مرزبانی نقش بسیار پررنگ و بزرگی در امنیت کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۴۴۲

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر این که جایگاه مرز مهم و ملی است، گفت: مرزبانی نقش بسیار پررنگ و بزرگی در امنیت کشور دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در  قرارگاه اربعین حسینی (ع) که در ستاد فرماندهی مرزبانی فراجا برگزار شد، با عرض خداقوت به تمام مرزبانان عزیز، از زحمات سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی به پاس تلاش‌های شبانه روزی در تأمین امنیت مرزهای کشور قدردانی کرد و گفت: جایگاه مرز مهم و ملی است، چراکه امنیت کشور از مرزها شروع می‌شود.

وی با بیان این که هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران تهدیدات پیرامونی ندارد، افزود: با همه تهدیداتی که پیرامون مرزها وجود دارد، بحمدالله امنیت پایدار در کشور برقرار است، چراکه کشور رهبر و مردم بزرگی دارد و ارتباط مردم و مقام معظم رهبری در آن بسیار محکم است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که به امنیت حاکم بر کشور افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: ارتباط رهبری و مردم دوسویه بوده و امنیت پایدار را در کشور حاکم کرده است.

رضایی اظهار کرد: همه مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارند که رهبر و فرمانده معظم کل قوایشان یک ولی فقیه است و بر آن می‌بالند.

وی بر نقش موثر مرزبانی فراجا در تأمین امنیت مرزها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مجموعه انتظامی و علی‌الخصوص مرزبانی نقش بسیار پررنگ و بزرگی در ایجاد امنیت در کشور دارند و ما قدردان این نعمت و افتخار عظیم هستیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه سخنان خود تأکید کرد: انجام وظیفه در راستای تأمین امنیت به‌خصوص در مرزها برای ما یک توفیق الهی است و خدا را شاکریم که این افتخار نصیب مجموعه فراجا شده است.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، گزارشی از اقدامات مرزبانان را در تأمین امنیت مرزهای کشور و هماهنگی و دیپلماسی مرزی با کشور عراق برای تسهیل تردد زائران در ایام اربعین ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز